SKRIVET: 2011-01-11, kl 21:46:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hej Hej

Hej hej har faktiskt inte gjort så mycket efter sista inlägget. Jag har för det mesta suttit hemme  i lördags så var jag i kista med min syster och min bästa kompis med bror och syster. Köpte en skit fin tröja från new york ni kommer att få se den när min kamera vill funka. När vi skulle hem så sa busschafören att de polisen har spärrat av vägen så vi fick gå av och promenera sista biten och då fick jag höra att de hade hittat ett misstänkt föremål i våran hyres garage så gick hem och sa det till mamma och då sa polisen att de hade säkrat grejen så man behövde inte oroa sig hahha så mycket jag skrattade den dagen. Idag så var jag hos tandläkaren kul (not) men aja det värker fortfarande i tänderna men oj vilket långt inlägg aja ska sluta nu puss puss Mitra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: