SKRIVET: 2011-01-12, kl 22:00:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Long time ago . . .

Länge sen bloggen ! Sorry för dålig uppdatering men har vart SJUKT trött nu när skolan börjat.
Igår börja jag ju och första lektionen var tyska -.- Första lektionen och man får läxa !
Så jävla typiskt . Aja i går sluta jag tjugo över två .. Drog då till Älsklingen Isha och sen åkte vi hem =)
Nu börjar jag åka med Mimmi sötiisen varje dag efterssom att hon börjat Matteus =)
Najjs att åka med ngn på morgonen =)
Aja idag har de vart rätt så lugnt i skolan .. På svenskan ska vi läsa bok .. De som känner mig bra vet säkert hur jag känner -.-
Sen så på engelskan fick vi nya Good Stuff's . Najjs . Sånna som man hade i 3/4 - 6 :an .
Så bra och lätta ! Nu ska jag verkligen vara duktigare på att skriva i bloggen . Från 50 besökare som högst till 2 -.-
Kom igen nu ! Ni ska kolla bloggen oftare och jag ska skriva oftare och roligare saker !
På fredag ska min älskling Isha kanske komma till Alvik :D Sen drar vi till kista och köper minneskort till min nya rosa kamera som jag fick från jultidnignarna . Bara 5 megapixels .. Men ajja min egen iaf =D

Ni har ju inte sätt mejj på länge så ni får ganska många bilder idag !

Dagens outfit :


Tröjja med stenar på : 79 kr på New Yorker tyyp .
Jeans : 149 kr H&M
Hade en I <3 NYer  : 199 kr New yorker .

Tycker koftan är ganska rolig xD
Istället för i love New York är det New York-er.

Fluum bilder :

Bättre bild på linnet kanske ..





PussPuss Sanna <3


ärthjärna

fett ful,fula kläder och fula du



PUBLICERAT: 2011-01-13, 18:22:26 | URL: http://trikku.blogg.se/
Anonym

fett ful,fula kläder och fula du!!!



PUBLICERAT: 2011-01-13, 18:24:23 | URL: http://trikku.blogg.se/
Anonym

Hallå ni skriver ju inte ens, ingen kommer läsa!


Mimmi

Hhahahah Juliia ! Såå taskig du är:P <3333


Andyy

Sötnos! <3


Viktoria

OJ äre Julia som har skrivit demdär komentarerna innan ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: